۱۳۹۳ تیر ۲۱, شنبه

حمله سایتهایِ رژیم به علی‌ میرفطروس تنها بخاطر چند مصاحبه برایِ کتاب ایران در گذر روزگاران


ایران در گذر روزگاران، کتابی که خیلی‌ سریع به چاپ دوم رسید و حالا به مشکل برخورده است.  کتابی که شامل  مصاحبه‌هایِ مسعود لقمان با چند نفر  تاریخدان از جمله علی‌ میرفطروس است،  در مورد تاریخ ایران زمین که از گذشته‌هایِ دور آغاز می‌کند. 

علی‌ میرفطروس



همین چند مصاحبه تا این حد برایِ  رژیم گران آمده که کتاب را غیر مجاز شمرده و پیکان‌هایشان را به سمت میر فطروس گرفته اند.
و بخاطرنقل تاریخ سانسور نشده و تجزیه و تحلیل هایش  پیرامون اسلام، او
 را آماج حمله قرار داده اند، البته تعجبی هم شاید نداشته باشد، روش اسلام گرایان در هر لباسی چه اعتدال گرا، چه اصلاح طلب ...... چه داعش گونه از ابتدا یِ تاریخشان تا به امروز تفاوتی‌ نداشته است.


اسلام گرایان اگر چه شاید قرن‌ها با همین روش پلید تهدید، ارعاب و حذف موفق شده باشند، اما به آینده چندان خوش بین نباشند،امروز دوران دیگریست، 











۱ نظر:

  1. داعشی جماعت در وجه شیعه ان برای اولین بار در کسوت فداییان اسلام در میهنمان پدیدار شد. البته آنروزها پهلوی چیان و نوکران تاجدار و کلاه بسر استعمار نه تنها کمترین اختلافی با داعشی های آنروز وطنی ندشتند, بلکه اتحاد غریبی بر علیه نهضت ملی ایران و رهبری ان, مرحوم دکتر مصدق نخست وزیر وقت ایران بینشان برقرار بود. کار این هماهنگی بدانجا رسید که مرحوم دکتر فاطمی, معمار ملی شدن نفت ایران, در روزهای پیش از کودتا توسط فداییان اسلام ترور شد که البته از ان ترور جان سالم بدر برد, منتهی پس از کودتا, کودتاچیان پهلوی چی کار نیمه تمام داعشی های وطنی را تمام کردند و با شلیک گلوله به مغز این مرد آزاده, خیال انگلستان را از بابت تسلط بر نفت ایران راحت کردند. البته داستان اتحاد شیخ و شاه و استعمار برای انجام کودتا بر ضد نخست وزیر منتخب ملت در ان دوران و سرنگونی وی برای بازپسگیری دستاوردهای آزادیخواهانه نهضت ملی نفت ایران و تحمیل دیکتاتوری سیاه و وابسته شاه به مدت ٢٥ سال بعد از خودش داستانی است پر از اشک چشم.

    حالا سوال اینست که چرا باید این داعشی های وطنی که اکنون بر میهن ما حاکمند و کتاب های این دکتر قلابی بر ضد نهضت ملی ایران و مرحوم دکتر مصدق, را هم نه تنها منع نکردند, بلکه این کتابها از معدود کتبی بود که در کشور آزاد بود, حالا یکباره باید به این فرد ابرو باخته حمله برند و تهدیدش کنند؟

    پاسخحذف