۱۳۹۲ شهریور ۱۹, سه‌شنبه

شورایِ به اصطلاح ملی‌ با دعوت علاقه مندان به همکاری و اولویت دادن به ایران, بی‌ شرمی را به نهایت رسانده است!



در شرایطی که هنوز برادران لبنانی و فلسطینی در خطرند  و نیاز به کمک و حمایت دارند  این تشکیلات  موسوم   به شورایِ ملی‌ با کمال بیشرمی مردم را دعوت به کمک برایِ نجات ایران کرده است.

این چه شورایِ ملی‌ است که اولویت را به برادران و خواهران مسلمان ما در سوریه و لبنان نمیدهد؟

اتفاقا اکنون زمانی‌ است که از تمام نویسندگان، از تمام مستند سازان، از تمام فیلم سازان و ...  باید دعوت کرد تا صدایِ سوریه باشند، باید دنیا را مجاب کرد تا تحریم‌ها یِ وضع شده علیه ایران را نیز  بردارند تا بتوانیم سوریه را زودتر باز سازی کنیم.

رضا پهلوی که نیز سخنگویِ این شوراست وظیفه ‌اش در رساندن صدایِ مردم بی‌ گناه سوریه ، فلسطین و لبنان  بیشتر است .. بلکه ملت شریف ایران خیانت‌هایِ وحشتناک پدرش ( از جمله تروریست خواندن عرفات، پدر فلسطین و یار امام)  را ببخشند.




منبع : 






۶ نظر:

  1. ای جانا !! اندوه لبنان کشت مارا
    http://saeedirannews.wordpress.com/2011/11/17/%D8%AE%D8%B7%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D9%85%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%88-%D8%B4%DB%8C%D8%AE-%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D9%86%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%A8%DB%8C-%D9%88%D8%AC/


    پاسخحذف
  2. شرم بر والاترین یعنی‌ این لینک حتا به اندازه توهینهای ناموسی و زیر شکمی مزدوران نظام هم نبود که این مطلب کمتر از ۲۴ساعت حذف شد ولی‌ اون فحش ها با گذشت ۱۰روز هنوز حذف نشده؟؟!!
    آخرین کامنت این لینک
    (http://www.balatarin.com/permlink/2013/8/29/3387693)
    و اولین کامنت این لینک
    (http://www.balatarin.com/permlink/2013/9/9/3395636)

    جا برای لینک سالگرد سقط شدن آخوند ۲زاری ایران ویران کن هست ولی‌ برای سالگرد سلاخی شدن فرخ زاد نه !!
    جا برایه مزخرفات و فحاشی‌های ترولها با اکانت‌های رنگ و وارنگ هست ولی‌ برای مبارزین نه !!
    جا برای تبلیغات مزخرفات سلفی و وهابی و شیعه ۱۲ عمامی با ۳۰تا اکانت یدکی هست ولی‌ برای سکولار نه!!
    جا برای آدمکش‌های سپاه و طرفداران بی‌ شرفشون هست ولی‌ برای فرزندان ایران نه!!
    جا برای تبلیغات سایت حکومتی کلمه و لینک های دعوت به شرکت در انتصابات حکومتی هست ولی‌ برای لینک دعوت به همکاری شورای ملی‌ نه!!
    جا برای اسهال طلب خط امامی و مجاهد و تودهای و چپ و فدائیان اسلام و ولایت هست ولی‌ برای مشروطه طلب نه!!
    جا برای تجزیه طلب و کوبیدن فرهنگ و هویت ایران و ایرانی‌ هست ولی‌ برای پان ایرانیست نه!!
    جا برای تبلیغ شرت و کرست هست ولی‌ برای فعالیت دگر اندیش نه!!
    و دها مطلب دیگه.. حالا کودتا و تصفیه حساب و اعدام بیش از ۳۰۰کاربر فعال و دگر اندیش سال ۸۹ به سبک انقلابیون ۵۷ت ی به کنار نمیخوام تهمت بزنم ولی‌ با توجه به همهٔ این مسائل یا سایت به رفسنجانی‌‌ها فروخته شده یا صاحبش تطمیع شده که در هر ۲حالت تًف سر بالاست و پول دوست بودن و بی‌ شرف بودن مِهمود یحمدی نژاد رو میرسونه..

    پاسخحذف
  3. بالاترین یک سایت کاملا کنترل شده که اجازه نمیدهد هیچ بر اندازی فعالیت جدی در آن داشته باشد.... مخصوصا طرفداران شاهزاده ...

    پاسخحذف
  4. صحبت ازگذشته ایران وایرانی خاصه درزمان آن پدروآن پسرواین پسرعزیزغده های سرطانی تعدادی ازستون پنجمی های ایران واغلب خارجیهاراعودت میدهد!کوربادچشمانی که تاریخ وتمدن ایران راوترقی ورفاه ملتی بزرگ رانمی تواننددیدن

    پاسخحذف
  5. بروووووووووووو بابا...مثلا خواستی طنز بنویسی؟
    کیرم تو دهن خمینی بی صفت...لبنان، سوریه همه و همه ولی دیگه نگو که خیانتای محمدرضاپهلوی فقط همینا بوده
    اون بی صفتم کم مردم آزاری نکرده...حالا چون نیست و مرده و الآن کاری از دستش بر نمیاد و دستش به جایی بند نیست، دارین سنگشو به سینه میزنید؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. hala be nazar shoma be ki bayad etemad kard??shoma che goruhi ro ghabul dary??eshalat o sabzollah ya monafeghin terrorist??ha

      حذف