۱۳۹۲ خرداد ۱۰, جمعه

وعده احترام و اعتبار زمان شاه، شعار کاندیدایِ ریاست جمهوری ۹۲ !

 
 
این دیگر فریب عده‌ای سلطنت طلب لوس آنجلسی نیست ، این وعده کاندیدای ریاست جمهوری خود نظام است ، که حالا هدف و برنامه انقلاب شکوهمند ۵۷ ، آرزومندی دوران قبل از آن است!
 
 
 

صحبت از بازگرداندن احترام و اعتباری را دارند که نه در فهم آنهاست و نه در گنجایش این نظام !



 
 
 

 

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۹, پنجشنبه

از فروختن تجهیزات جاسوسی توسط زیمنس آلمان به ج.ا تا کمک فوکوس آلمان به ایجاد تفرقه در مخالفان ج.ا




در طی‌ نا آرامیهای گسترده انتخابات ۸۸ و پس از آن بود که معلوم شد شرکت نوکیا زیمنس  تجهیزات جاسوسی شنود و کنترل پیامک به رژیم اسلامی میفروشد. که به کمک آن ردّ پایِ بسیاری از مبارزان گرفته شده و دستگیر شدند.

همکاری بخش خصوصی آلمان با رژیم اسلامی تنها به این مورد ختم نمی‌شود.

چندی پیش بسته‌هایی‌ در گمرک آلمان به مقصد ایران کشف شدند که نوعی سدیم اعتراف گیری نامیده شدند، دارویی  پزشکی‌  که هنگام شکنجه زندانیان برای  اعتراف گیری به کار برده میشود و عوارض جانبی آن افت فشار خون، ضعف عضله‌های قلب و ایست تنفسی است. گاه و بیگاه از ایست قلبی و تنفسی زندانیان جوانی در حین شکنجه با خبر میشویم که میتواند نتیجه استفاده از این دارو باشد.

کمک‌هایِ شرکت‌هایِ خصوصی آلمان تنها برای مخالفان داخل نبودند جهت تخریب و کیش شخصیت, چهره شناخته شده  اپوزیسین ایران، رضا پهلوی، نشریه فوکوس به میدان آمد.

مصاحبه‌ای از رضا پهلوی در این نشریه منتشر شد که کاملا با صحبت‌هایِ دیگر رضا پهلوی تناقض داشت. موردی بود که ایجاد شک و تردید بعضی‌ از ما را نسبت به رضا پهلوی بر انگیخت.و همینطور دست آویزی جهت مخالفت با پروژه شورایِ ملی‌ و اتحاد اپوزیسین گردید. و حال میبینیم جهت شفاف سازی فوکوس آلمان حاضر به دادن اصل فایل مصاحبه نیست.

چرا تا این حد کمک به جمهوری اسلامی؟؟؟

جمهوری اسلامی در این دنیا آن شروری شناخته شده  که در جهت خلاف کاری‌هایش منبع در آمد بی‌ نظیری است

و در نتیجه دنیا و جمهوری اسلامی  حمایت گر هم، در مقابل ملت ایران ایستاده اند و از هر موردی جهت ضربه زدن به ما استفاده خواهند کرد.

ما تنهاییم و فقط  با اعتماد، هم دلی‌ و دوستی‌ است که خواهیم توانست در این سخت‌ترین نبرد تاریخمان پیروز شویم.

امین








۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۱, چهارشنبه

اصل هشتم منشور پیشنهادی شورای ملی‌ : به رسمیت شناختن سندیکای کارگری مستقل و حق اعتصاب کارگران و کارمندان،



منشور شورای ملی‌ از آنجاییکه یکی‌ از  پایه های  دموکراسی پایدار را در گرو تشکل‌های مدنی و اتحادیه‌های کارگری می‌بیند این اصل مهم را به طور جداگانه، جهت تاکید، بیان نموده است.


و  متأسفانه روز کارگر را در حالی‌ شاهدیم که کارخانه جات و واحد‌های تولیدی کشورمان با مشکلات بسیاری مواجه هستند و کارگرانمان،این پایه گذاران توسعه،  با  حقوق‌های معوقه, مشکل از دست دادن شغل رو‌به رو هستند و تشکل‌های آنان با خشونت سرکوب میشود.

به امید تحقق‌ خواسته‌های این قشر زحمتکش جامعه